Sve je u samoizražavanju
Modna prognoza za proljeće/ljeto 2022. predviđa preporod minimalizma, koji počinje najnovijom Burberryjevom kampanjom…
Kada je Riccardo Tisci lansirao svoju kolekciju za proljeće/ljeto 2022. za Burberry, ona je “vrištala” o samopouzdanom stavu, snazi i moć,i s izborom muške i ženske odjeće koja sadrži moć samoizražavanja. Ovo se pretočilo u kampanju kuće koja, upečatljiva kao i uvijek, hvata minimalne komade iz više perspektiva – kroz objektiv Merta i Markusa i fotografa Chrisa Rhodesa.
Kampanja je prikazala njihova različita gledišta, ali je uspjela kohezivno prikazati istraživanje identiteta Riccarda Tiscia i narative koji okružuju ženstvenost i muževnost. Igrajući se na teme kolekcije, serija slika hvata uniju modela zajedno u harmoniji i fokusirajući se na smjele oblike i detalje. Oličenje samopouzdanog stava – sloboda izražavanja, snaga i moć.
Izazivajući tradicionalne, kultne siluete brenda, Tisci je ponovo zamislio komade dekonstruišući ih i obnavljajući ih sa osjećajem mladalačke i senzualne energije – što je rezultiralo snažnim, upečatljivim siluetama.
“Revije muške i ženske odjeće za proljeće/ljeto 2022. imale su neobjašnjivu i neracionalnu energiju, koja je bila u suprotnosti sa zaista prekrasnim zvučnim pejzažima. “Dok izlazimo iz karantina širom svijeta, želio sam da ova kampanja učini da ljudi osjete bitnima, slobodnima da sanjaju, da se ponovo osjećaju mladoliki i živi. To je prekrasan ples, vrlo sirova energija koja je moćna i puna života. Kao buđenje.”- izjavio je Tisci.