Timovi su upravo završili grupnu fazu i neki od njih se sada pripremaju za glavnu fazu takmičenja koja počinje sutra, 20. januara. Veseli navijači širom Evrope povezani kroz inovativnu i zabavnu kampanju Simplyfans ne mogu dočekati početak naredne runde takmičenja. Zaštitno lice ovogodišnje Simplyfans kampanje je ponovo Nikola Karabatić, jedan od najboljih rukometaša na svijetu, čija snaga i pouzdanost oslikava ključne vrijednosti Gorenja i navijača širom Evrope.
Simplyfans kampanja sa Nikolom Karabatićem u glavnoj ulozi – igrač sa najviše EURO utakmica
Na turniru EHF EURO 2022 je učestvovalo 24 tima, 12 timova je ostalo još u borbi za osvajanjem prvenstva na terenima u Mađarskoj i Slovačkoj. Francuski rukometaš Nikola Karabatić, koji je Simplyfans ambasador, nastoji osvojiti svoj četvrti EHF EURO trofej nakon što ga je već osvajao 2006, 2010 i 2014. On je također igrač koji je ubilježio najviše nastupa na EHF EURO utakmicama u periodu od 2004. do 2022. – 63 da budemo precizni, postigavši 264 gola do sada. Tim sa najvećim procentom pobjeda svih vremena, uzimajući u obzir sva takmičenja od 1994 do 2020, je Španija.
Završetak grupne faze
Bez obzira što se naš nacionalni tim nije kvalifikovao za glavnu rundu takmičenja, hrabro su se borili i dali sve od sebe što mogu u ovom trenutku. Uvijek je mnogo važnije učestvovati, od same pobijede. Biti šampion znači biti uz svoj tim, i u pobjedama i porazima. EHF EURO 2022 se i dalje nastavlja, i zato ostanimo povezani kroz inovativnu i zabavnu kampanju Simplyfans, jer će Gorenje i dalje pružati podršku timovima i navijačima, bez obzira na ishode utakmica.
Uzbudljiva Simplyfans kampanja
Gorenje nije igrač koji lako odustaje i sigurno poznaje put kako se postaje šampionom. Veoma popularna kampanja #simplyfans će ponovo okupiti navijačke snage širom Evrope sa sloganom “Svi možemo biti šampioni. Podrška ekipama i vama u kući”. Kako biste uzeli učešće, pozivaju vas da zapratite @gorenjesimplyfans i @gorenje_bih društvene mreže gdje se navijači povezuju kroz univerzalni jezik emotikon-a i učestvuju u kvizovima i zagonetkama kao što je pogađanje o kojoj zemlji učesnici se radi na osnovu četiri emotikon-a. Kreativne navijačke koreografije, također nisu zaboravljene. Učesnici imaju mogućnost da osvoje brojne atraktivne i vrijedne poklone, kao i da navijaju za svoje timove sa tribina. O svim novostima i informacijama, posjetite web stranicu www.simplyfans.eu i ba.gorenje.com kao i sve njihove društvene mreže.
Za sve nove informacije i aktuelne vijesti pozivamo vas da zapratite Gorenje na Facebook-u i Instagram-u i YouTube-u.
O Gorenju
Od svojih početaka u 1950 godini, Gorenje je izraslo u multinacionalnu korporaciju i prepoznatljiv i respektabilan međunarodni brend. Brend koji je posvećen dizajnu i izradi savršenih kućanskih aparata sa najvećom razinom kvaliteta, izraženom brigom o okolišu i visokim dizajnerskim standardima. Danas, svaka inovacija koju nude ima svrhu olakšavanja, jer smatraju da je jednostavnost važna. Osnovne vrijednosti brenda, pored jednostavnosti, su također veoma jasne: operativna efikasnost, dugovječnost i održivost. Nakon što su postali dijelom Hisense grupacije u 2018-oj godini, Gorenje je dobilo priliku za svoj dalji rast i razvoj širom svijeta. Ovo spajanje je rezultiralo nastajanjem vodećeg proizvođača koji nudi oboje: zabavnu elektroniku i bijelu tehniku, što je rijedak primjer u ovoj industriji, a također im je to omogućilo novu konkurentsku prednost za budućnost.
Gorenje je oduvijek bio važan i cijenjen igrač u svijetu rukometa. Još prije 30 godina, kompanija je prepoznala vrijednosti evropske najpopularnije igre u dvoranama postavši sponzor vodećeg lokalnog rukometnog kluba u Sloveniji – RK Gorenje Velenje. Osim što je lojalni generalni sponzor lokalnog kluba, Gorenje je i sponzor Slovenske rukometne federacije već nekoliko godina, i oficijelni partner EHF Lige šampiona za muškarce od 2017, i oficijelni sponzor EHF EURO za muškarce 2018 i 2020.
Osim što su posvećen i važan sponzorski partner rukometa, Gorenje je također generalni sponzor Slovenskog nordijskog skijaškog tima i izuzetno je posvećen fudbalu kroz oficijelna sponzorstva UEFA Euro 2020™, i oficijelnom partnerstvu FIFA World Cup Qatar 2022™ , a od 2020 su i globalni partner fudbalskog kluba Paris Saint-Germain-a.
O muškom rukometnom prvenstvu EHF EURO 2022
Ovogodišnje EHF EURO 2022 za muškarce održava se u pet gradova u Slovačkoj i Mađarskoj u period od 13 – 30. januara. Ukupno 24 nacionalna tima se bore za trofej koji će biti uručen 30. januara i spremni su da na tom putu daju sve od sebe. Slogan ovogodišnjeg turnira je: “Watch Games. See More.” uz tri sedmice zagarantovano dobre rukometne zabave. Provjerite sve relevantne informacije i budite u toku sa dešavanjima posjetom www.eurohandball.com.