Objavljen je Anholt-Ipsos Nation Brands Index za ovu godinu, koji predstavlja poredak 60 država koje su same po sebi nacionalni brendovi.
Poredak je utvrđen istraživanjem kojim je bilo obuhvaćeno 60.000 ljudi, a svi oni su pitani koja je zemlja najbolji brend. Rangirali su 60 unaprijed određenih zemalja. Među pet država koje su najbolje ocijenjene su Njemačka, Kanada, Japan, Italija i Velika Britanija.
Njemačka je prva na ovoj listi i petu godinu zaredom je prvoplasirana. Oni koji su anketirani istakli su da su zadovoljni njemačkim proizvodima, investiranjem u ovoj zemlji, njemačkim radnicima i gledanjem takmičenja u kojima su njemački sportisti. Ovo je sedmi put da je ova država na vrhu ovog poretka.
Kanada je druga, jer je prepoznata kao zemlja kojom se dobro upravlja, investira i koja ima dobru migracijsku politiku.
Japan je trećeplasirani, dok je prošle godine bio na četvrtoj poziciji. Prepoznat je kao država bogate kulture i kao atraktivna turistička lokacija. Visoko je ocijenjen i zbog kulture života njegovog stanovništva, kao i zbog proizvoda koje izvozi širom svijeta.
Italija je na četvrtom mjestu, a godinu ranije je bila na šestom. Razlog za to jeste njena bogata kultura i turistička ponuda.
Velika Britanija je petoplasirana. Anketirani najviše cijene njenu nauku, tehnologiju, sport i kulturu. Uočeno je da je nazadovala po pitanju zaštite okoliša.
Poredak je utvrđen istraživanjem kojim je bilo obuhvaćeno 60.000 ljudi, a svi oni su pitani koja je zemlja najbolji brend. Rangirali su 60 unaprijed određenih zemalja. Među pet država koje su najbolje ocijenjene su Njemačka, Kanada, Japan, Italija i Velika Britanija.
Njemačka je prva na ovoj listi i petu godinu zaredom je prvoplasirana. Oni koji su anketirani istakli su da su zadovoljni njemačkim proizvodima, investiranjem u ovoj zemlji, njemačkim radnicima i gledanjem takmičenja u kojima su njemački sportisti. Ovo je sedmi put da je ova država na vrhu ovog poretka.
Kanada je druga, jer je prepoznata kao zemlja kojom se dobro upravlja, investira i koja ima dobru migracijsku politiku.
Japan je trećeplasirani, dok je prošle godine bio na četvrtoj poziciji. Prepoznat je kao država bogate kulture i kao atraktivna turistička lokacija. Visoko je ocijenjen i zbog kulture života njegovog stanovništva, kao i zbog proizvoda koje izvozi širom svijeta.
Italija je na četvrtom mjestu, a godinu ranije je bila na šestom. Razlog za to jeste njena bogata kultura i turistička ponuda.
Velika Britanija je petoplasirana. Anketirani najviše cijene njenu nauku, tehnologiju, sport i kulturu. Uočeno je da je nazadovala po pitanju zaštite okoliša.
IZVOR: Klix.ba