Spotify i Barcelona su zvanično najavili četverogodišnje partnerstvo koje počinje u julu 2022. godine.
Popularna muzička platforma Spotify je zvanično postala glavni sponzor Barcelone. Spotifyjev logotip će se naći na opremi muških i ženskih ekipa Barce uključujući opremu za trening, a ime platforme će biti dodano već postojećem imenu stadiona Camp Nou.
Prema riječima zvaničnika švedske kompanije Alexa Norstroma, razlog za partnerstvo je “veoma jednostavan”. Cilj je povezati navijače s umjetnicma svake vrste.
“Navijači Barcelone i ljubitelji muzike će na Spotifyju formirati ogromnu globalno povezanu zajednicu te će povezati svijet muzike i nogometa”, izjavio Norstrom.
U Spotifyju računaju na Barcelonine utakmice koje privlače veliku gledanost širom svijeta i to vide kao način za povećanje popularnosti svog brenda.
Digitalne reklame pored terena će prikazivati umjetnike vezane za određenu regiju, tako da oni koji gledaju Barcelonine utakmice u Evropi i Indiji neće vidjeti istu reklamu.
Finansijski detalji dogovora nisu objavljeni.
IZVOR: Klix.ba