Spotify i Barcelona su zvanično najavili četverogodišnje partnerstvo koje počinje u julu 2022. godine.

Popularna muzička platforma Spotify je zvanično postala glavni sponzor Barcelone. Spotifyjev logotip će se naći na opremi muških i ženskih ekipa Barce uključujući opremu za trening, a ime platforme će biti dodano već postojećem imenu stadiona Camp Nou.

Prema riječima zvaničnika švedske kompanije Alexa Norstroma, razlog za partnerstvo je “veoma jednostavan”. Cilj je povezati navijače s umjetnicma svake vrste.

“Navijači Barcelone i ljubitelji muzike će na Spotifyju formirati ogromnu globalno povezanu zajednicu te će povezati svijet muzike i nogometa”, izjavio Norstrom.

U Spotifyju računaju na Barcelonine utakmice koje privlače veliku gledanost širom svijeta i to vide kao način za povećanje popularnosti svog brenda.

Digitalne reklame pored terena će prikazivati umjetnike vezane za određenu regiju, tako da oni koji gledaju Barcelonine utakmice u Evropi i Indiji neće vidjeti istu reklamu.

Finansijski detalji dogovora nisu objavljeni.

IZVOR: Klix.ba

Ostavite Komentar

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *