Psihologija boja – ili kako različite nijanse utječu na naše emocionalno biće – navodi da ljudi osjećaju sigurnost kada su okruženi smeđom. Zašto? Njene asocijacije sa zemljom: umirujući i otporni element koji nas drži doslovno prizemljenim.

Stoga možda i ne čudi da nakon dvije cijele godine neizvjesnosti zbog pandemije, braon doživi ogroman preporod u uređenju doma i dizajnu enterijera. Ultra-šik Fasano Fifth Avenue u New Yorku angažovao je Thierryja Desponta da prekrije njihov luksuzni privatni klub u karamel tonovima od Loro Piana. (paleta toplih boja koju su odabrali ne samo da dočarava ugodnu intimnost okruženja u Fasano Fifth Avenue, već i nadopunjuje proslavljeni koncept gostoprimstva Fasano). Bessie Afnaim Corral iz Arjea i Oliver Corral prekrili su svoj stan u Greenwich Villageu u tonovima terakote — a zatim su početkom ove godine lansirali kultni kućni brend u potpuno istoj estetici. U Los Angelesu, Bode je koristio orah u svojoj novoj radnji na Melrose Avenue. U međuvremenu, više vrhunskih dizajnera enterijera – uključujući Danielle Colding, Athenu Calderone, Justinu Blakeney i Marka D. Sikesa – naveli su je kao boju koju treba rado prihvatiti.

Svi žele da se osjećaju blisko i povezano sa zemljom, bilo da se radi o organskoj smeđoj posteljini za sofu u porodičnoj sobi ili bogatom čokoladnom svilenom somotu na beržerima za dnevnu sobu.

Želite li čuti još jedan faktor koji doprinosi privlačnosti smeđe boje? Uspon toplog minimalizma. Prečesto se minimalizam – ili unutrašnja umjetnost jednostavnosti oblika i boja – tumači kao potpuno bijelo-sve: bijeli kauči, bijeli zidovi, bijeli akcenti. Prelijepo, da, ali i oštro. A kako je pandemija natjerala sve da sjede kod kuće i gledaju samo u svoje zidove, ta monohromatska estetika bila je posljednja stvar koju su mnogi od nas željeli.

Unesite smeđu: boju koja je utješna, a ipak se može uklopiti u neutralnu, smanjenu paletu koju vole ljubitelji minimalizma. I u bojama se traži neka “nova neutralna” (novo normalno). Nijanse braon boje donose toplinu, zemljanost i smirenost koja je bezvremenska. To je jedna od onih boja koje će se uvijek vraćati. I to je zapravo ono o čemu se dizajn radi – koliko god da govorimo o trendovima, pravo majstorstvo je u sposobnosti stvaranja prostora sa snagom postojanosti.

U nastavku nekoliko ideja kako iskoristiti prednosti braon boje….

Ostavite Komentar

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *